Αυχενικό σύνδρομο

Πολύ συχνή πάθηση με συμπτώματα πόνου στον αυχένα και την πλάτη, ίσως να υπάρχουν ζαλάδες και ένα αίσθημα βάρους στους ώμους και την πλάτη. Επίσης σε κάποιες περιπτώσεις συνοδεύεται με μούδιασμα και πόνο κατά μήκος του βραχίονα και αίσθημα αδυναμίας κατά την χρήση των χεριών. Το σημαντικό είναι να βρεθεί η αιτία και να διορθωθεί γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο θα θεραπευτεί το αυχενικό σύνδρομο.

Οσφυαλγία- ισχιαλγία

Πολύ συχνή πάθηση επίσης όπως και το αυχενικό σύνδρομο με συμπτώματα όπως ο πόνος και η δυσκαμψία στο κέντρο της οσφυικής μοίρας. Ο πόνος μπορεί να αντανακλά στον γλουτό και στο πόδι κατά την πορεία του νεύρου του οποίου η νευρική ρίζα συμπιέζεται καθώς εξέρχεται από τον σπονδυλικό τρήμα. Η όσο το δυνατόν άμεση αντιμετώπιση και η εύρεση της αιτίας που προκαλεί τα συμπτώματα από τον θεραπευτή θα καθορίσει και την γρηγορότερη επαναφορά του ασθενή στην καθημερινότητά του χωρίς συμπτώματα.

Αθλητικές κακώσεις

Στις αθλητικές κακώσεις συγκαταλέγονται οι μυικές θλάσεις, τα κατάγματα, το διάστρεμμα της ποδοκνημικής άρθρωσης, οι ρήξεις των συνδέσμων κυρίως των χιαστών και των μηνίσκων κ.τ.λ. Είναι αρκετά συχνές κακώσεις και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται όσο το δυνατόν πιο άμεσα, για να μην είναι μεγαλύτερος ο χρόνος αποκατάστασης. Σε περιπτώσεις που απαιτείται χειρουργική επέμβαση για την διόρθωση των εν λόγω κακώσεων (π.χ. χιαστοί σύνδεσμοί) με την σωστή μετεγχειριτική φυσικοθεραπευτική προσέγγιση μέσω εξειδικευμένων πρωτοκόλλων θα επέλθει και η πλήρης λειτουργική αποκατάσταση του ασθενούς.

Τενοντίτιδα

Οι τενοντίτιδες, ή πιο σωστά ο όρος είναι τενοντοπάθεια, αναφέρονται στην φλεγμονή των τενόντων. Κυρίως οφείλονται σε μακροχρόνιες μικρορήξεις των τενόντων λόγω λάθος προτύπων κίνησης και υπέρχρησης. Οι πιο συχνές είναι η επικονδυλίτιδα στην άρθρωση του αγκώνα, η τενοντίτιδα του υπερακανθίου μυός (πέταλο των στροφέων) στην άρθρωση του ώμου και η τροχαντηρίτιδα.

Εκφυλιστικές και ρευματολογικές παθήσεις

Εκφυλιστική αρθρίτιδα, οστεοαρθρίτιδα, ρευματοειδής αρθρίτιδα, αρθροπλαστική άρθρωσης του γόνατος και του ισχίου. Τα κατάλληλα φυσικά μέσα και οι σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις εγγυώνται γρήγορα θεραπευτικά αποτελέσματα και επανένταξη του ασθενή στην καθημερινότητά του χωρίς συμπτώματα.