Το Indiba Activ αποτελεί την καινοτομία πλέον στο κομμάτι της αθλητικής και μυοσκελετικής αποκατάστασης.

Η θεραπεία INDIBA® activ βασίζεται σε πατενταρισμένη τεχνολογία ραδιοκυμάτων στα 448KHz και συνδυάζεται με πρωτόκολλα θεραπευτικών χειρισμών και κινητοποιήσεων για να προσφέρει ταχύτερη επούλωση των ιστών, μείωση του πόνου και σύντομη επιστροφή του ασθενούς στην καθημερινότητα.

Χάρη στην κλινικά τεκμηριωμένη δυνατότητα της να ενεργοποιεί βιολογικούς μηχανισμούς με θερμικό και μη θερμικό τρόπο, η θεραπεία INDIBA® είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στο οξύ και υποξύ στάδιο καθώς και σε χρόνιες παθολογίες στο χώρο της Αθλητιατρικής, της Φυσικοθεραπείας και της Αποκατάστασης.

Πώς λειτουργεί

Η INDIBA® activ στηρίζεται στη μεταφορά ενέργειας στους ιστούς σύμφωνα με μία μοναδική και πατενταρισμένη τεχνολογία.

Η ενέργεια (ραδιοσυχνότητες στα 448kHz) μεταφέρεται στους ιστούς ως υψίσυχνο ρεύμα μέσω κατάλληλων επιφανειακών ηλεκτροδίων που βασίζονται στο χωρητικό (ηλεκτρόδιο πυκνωτή) και ωμικό (ηλεκτρόδιο αντίστασης) φαινόμενο. Το χωρητικό ηλεκτρόδιο δρα στους επιφανειακούς μαλακούς ιστούς, ενώ το ηλεκτρόδιο αντίστασης στους εν τω βάθει ιστούς.

Η θεραπεία INDIBA® διεγείρει τα κύτταρα των ιστών της περιοχής που πάσχει με αποτέλεσμα την ιστική ανάπλαση και μπορεί να συνδυαστεί με χειρισμούς, κινησιοθεραπεία και άλλες τεχνικές για απαράμιλλα αποτελέσματα! Είναι η μόνη κλινικά τεκμηριωμένη θεραπεία ραδιοσυχνοτήτων που μπορεί να δράσει ακόμη και άθερμα (ο πιο ακριβής όρος είναι “υπο-θερμικά”, δηλ. κάτω από το θερμικό κατώφλι), καθιστώντας την ιδανική για χρήση ακόμη και στην οξεία φάση!

Η θεραπεία INDIBA® Activ αποκαθιστά την λειτουργικότητα και κινητικότητα, ομαλοποιεί τον μυϊκό τόνο και αυξάνει την ελαστικότητα. Παράλληλα, η αποιδηματική δράση της θεραπείας μειώνει τη φλεγμονή.

Η συγκεκριμένη θεραπεία λύνει το πρόβλημα του ασθενή με τρόπο

• Αποτελεσματικό
  • Ασφαλή
  • Ευχάριστο
  • Μη επεμβατικό
  • Γρήγορο
  • Ακίνδυνο

Η θεραπεία INDIBA®activ ενδείκνυται για την πρόληψη και αντιμετώπιση μεγάλου εύρους μυοσκελετικών παθήσεων, καθώς και την αποθεραπεία αθλητών. Είναι κατάλληλη και ιδιαίτερα αποτελεσματική για την αντιμετώπιση των παρακάτω περιπτώσεων:

Οξείς τραυματισμούς και μετεγχειρητικά:

• Επικονδυλίτιδα Αγκώνα (tennis elbow)
  • Συμφυτική Θυλακίτιδα (παγωμένος ώμος)
  • Θυλακίτιδες
  • Τενοντοπάθειες
  • Μυϊκές θλάσεις
  • Διαστρέμματα
  • Κατάγματα, αρθροπλαστικές, κτλ.

Χρόνιες παθήσεις:

• Οστεοαρθρίτιδα
  • Οσφυαλγία
  • Αυχενικό Σύνδρομο
  • Trigger points
  • Διαταραχές πυελικού εδάφους

Αθλητισμός:

• Αθλητική προετοιμασία
  • Αποθεραπεία (απομάκρυνση οιδήματος, αύξηση φλεβικής επιστροφής, απομάκρυνση μεταβολικών παραγώγων, κ.α.).

Βασικά της πλεονεκτήματα

• Μείωση του πόνου
  • Διαχείριση της φλεγμονής
  • Διαχείριση του οιδήματος
  • Αύξηση της ελαστικότητας των ιστών
  • Ταχύτερη επούλωση
  • Αύξηση της εν τω βάθει αιματικής ροής
  • Διέγερση του πολλαπλασιασμού των κυττάρων
  • Επίτευξη ιοντικής ισορροπίας.
  • Επιτάχυνση της αποκατάστασης.

Γι’ αυτό η θεραπεία INDIBA® Activ είναι κορυφαία, και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών αθλητών υψηλών επιδόσεων, αλλά και απλών καθημερινών ανθρώπων, που την χρησιμοποιούν για την πρόληψη και την θεραπεία των τραυματισμών τους και των χρόνιων παθήσεών τους.